חייג עכשיו: 052-6415354

הגדלה לתלת פאזי

אורך החיים המודרני מביא אתו שימוש במוצרי חשמל בעלי צריכה גבוהה, לעיתים בו זמנית, כך שאין זה מפתיע כי צריכת החשמל עולה גם היא. כתוצאה מכך אנו רואים כי המעבר לצריכת חשמל תלת פאזית הינה מהלך טבעי ובלתי נמנע הן בביתם הפרטיים והן בתעשייה.

מה זו מערכת תלת פאזית?

מערכת חשמל תלת פאזית מאופיינת בחלוקת הפאזות אשר קיימות בה. כל פאזה מייצגת את כמות הזרם שמסופק לנו מחברת החשמל. כיתוב של C25  מספק זרם של 25 אמפר ו C40 מספק זרם של 40 אמפר. במידה ונפעיל את כל מכשירי החשמל בבית נוכל לראות האם הם מצליחים לפעול תחת הספק של 40 אמפר (עם מפסק חד פאזי) או לא.

יתרונות מערכת חשמל תלת-פאזית

  • הגדלת הספק החשמל – מערכת תלת פאזית כאמור מספקת לצרכן שלוש פאזות במקום אחת. כך שלמעשה כאשר מותקן מפסק תלת פאזי, אנו מקבלים הספק חשמל הגדול פי שלוש. כך שניתן שימוש במספר רב יותר של מכשירי חשמל ללא סכנה של צריכת יתר מהספק החשמל שניתן לנו מחברת החשמל.
  • מניעת נפילות מתח – בין אם בשימוש ביתי או תעשייתי, צריכת חשמל גבוהה בעת שימוש בלוח חד פאזי, עלולה לגרום לנפילת מתח ו"קפיצה" של המפסק הראשי בלוח החשמל.
    דבר הנובע מעומס יתר ויגרום לחריגה מפאזה אחת. כאמור, בעת מעבר למערכת תלת פאזית הספק החשמל גדל פי שלוש, ועל כן הסיכוי לנפילות מתח קטן משמעותית.
  • פאזות לגיבוי – במקרה של תקלה באחת מהפאזות, לא תתרחש הפסקת חשמל כוללת, זאת משום שקיימות 2 פאזות נוספות המסוגלות לשמש כגיבוי.
  • שמירה על חיי המדף של מוצרי חשמל – מכשירי חשמל רבים כיום מופעלים על ידי כרטיסים אלקטרוניים, אשר בעת קפיצות מתח עלולים להינזק. דבר אשר יכול להגיע לנזק בשווי אלפי שקלים, במיוחד בשימושים תעשייתיים. במעבר למערכת תלת פאזית נפילות המתח פוחתות משמעותית ומוצרי החשמל שורדים לאורך זמן.

במעבר למערכת תלת פאזית אנו מאפשרים למערכת לעמוד בעומסים של מכשירי חשמל רבים וחזקים יותר. לא עוד נפילות מתח כתוצאה מעומס יתר!

    קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל