חייג עכשיו: 052-6415354

הגדלת חיבור חד פאזי/תלת פאזי

כיום, רוב בתי האב מצוידים בקשת רחבה של מכשירי חשמל. איתם, גודלת גם צריכת החשמל. הבעיה היא שלעתים, עם ריבוי מכשירי החשמל ישנו סיכוי שבזמן שמספר מכשירי חשמל יפעלו במקביל, הדבר ייצור עומס על לוח החשמל ובסופו של דבר הפקק הראשי בלוח יקפוץ. במצב זה אנו ניאלץ לקרוא לאיש מקצוע שיבצע הגדלת חיבור חד פאזי\תלת פאזי בלוח החשמל. חיבור תלת פאזי יוכל להיות בגודל 25 אמפר, או 40 אמפר – בכל מקרה בעל המקצוע יבצע את ההתקנה על פי העדפת הלקוח.

הגדלת חיבור חד פאזי\תלת פאזי – ביקורת מחייבת!

לא משנה כמה אמפר בחרתם, דעו כי על מנת לאשר באופן סופי הגדלת חיבור חד פאזי\תלת פאזי יש לקבל אישור מחברת החשמל:

  • בכל מקרה בו מתבצע שינוי כלשהו בחיבור החשמל ללוח, תגיע חברת החשמל במטרה לבצע ביקורת כללית על כל הדירה, הבית הפרטי וכן בית העסק.
  • יש להכין את המקום בהתאם לתקנים והדרישות של חברת החשמל על מנת לעמוד בביקורת.
  • איך זה מתבצע? ובכן, החשמלאי שיכין את ביתכם לקראת הביקורת, יזמין את הביקורת לאחר שתשלמו על הגדלת החיבור במקום. איש המקצוע יבצע בדיקה מקיפה לפני בואה של חברת החשמל, של כל האספקטים הקשורים במערכת החשמל שלכם.
  • בין היתר יבדוק את לוח החשמל, יתאים את גודל הפקקים לעובי מוליכי החשמל, וכן את תקינות ההארקה ואת טיב בידוד המוליכים החשמליים.
  • במידה וחלילה נמצאו ליקויים כלשהם באחת הבדיקות, כגון שקעים שבורים, כבלים מסוכנים וכו' – בעל המקצוע יבצע תיקון והחלפה במידת הצורך, כמובן לפני מועד הביקורת של חברת החשמל.

שמים סוף לתקלות!

אין דבר מרגיז יותר מפקק שלא מפסיק לקפוץ. אנו בחברת סניטרוניקס שמש חשמל נבצע בדיקה מקיפה של הסביבה החשמלית שלכם, לנטרול תקלות ותיקון בעיות שעלולות להביא לכך שלא תקבלו את מה שאתם חפצים בו. צרו קשר עוד היום!

    קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל