חייג עכשיו: 052-6415354

עבודות חשמל בפתח תקווה

נתי שמש- חשמלאי ראשי והנדסאי חשמל מס רישיון 980091. חברת שמש חשמל מבצעת את כל עבודות החשמל לבית ולעסק, ביניהן גם שירות תיקונים מיידי 24/7. השירותים כוללים את כל תיקוני החשמל: תיקון קצרים, בדיקות הארכה, התקנת לוח חשמל, חיווט, העברת בדיקת חברת חשמל, הגדלת זרם בבית, עבודות תשתית התקנת גופי תאורה בדיקות תקינות הארכה ראשית, הגלדת חיבור חד פאזי /תלת פאזי ועוד. לחברה וותק וניסיון מעל 8 שנים בתחום שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר. לצפייה בהמלצות לחצו כאן לפרטים חייגו 052-6415354 ואני בדרך אליכם!

כל בית מגורים או משרד כיום מחובר לרשת החשמל ועושה שימוש במגוון רחב של מוצרי חשמל שונים. אך בשעה שאתם מגלים כי חסרה לכם נקודת חשמל או בשעה שרק לגעת בתנור גורם לכם להתחשמל קלות, הרי שיהיה כדאי לפנות אל חשמלאי מוסמך בפתח תקווה. חברת "שמש חשמל" מבצעת מגוון רחב של עבודות חשמל לבית ולעסק ותשמח לעמוד לשירותכם. בין אם אתם זקוקים לתיקון או החלפתו של לוח החשמל, לבצע בדיקת הארקה, הגדלת זרם בבית או כל פעולה אחרת הקשורה למערכת החשמל, הרי שהמענה המדויק והמקצועי ביותר לכל בקשתכם ממתין לכם בחברתנו.

הזמנת חשמלאי מוסמך – מקצועיות ללא פשרות

חשוב לציין כי בחירתו של חשמלאי חייבת להתבסס על רמת המקצועיות שלו ועל העובדה כי הוא מחזיק בתעודות המכשירות אותו לביצוע עבודתו. חשמלאי מוסמך בפתח תקווה יהיה זה אשר סיים את לימודיו בתחום, עבר את המבחן המסכם בהצלחה וקיבל את הסיווג המתאים מטעם משרד התמ"ת.

זכרו כי חשמלאי מוסמך יהיה זה אשר רשאי מבחינה חוקית ומקצועית להתמקצעות בעבודות חשמל בטווח של 3*80 אמפר. משך הקורס אותו החשמלאי יצטרך לעבור הוא כשנתיים של לימודים, הכוללים הן חלק מעשי והן עיוני. נקודה אשר מעניקה להם את ההזדמנות להתנסות בעבודה כבר בזמן הלימודים. אין סיבה להסתכן ולבחור בשירותיו של חשמלאי שאינו בעל תעודות, עשו את הבחירה הנכונה ופנו אל חשמלאי מוסמך בלבד אשר יספק בעבורכם את המענה המקצועי לו אתם זקוקים.

חשמלאי אמין ומקצועי לשירותכם

מערכת החשמל מהווה חלק בלתי נפרד מחיינו, ואין אנו מסוגלים לדמיין את מהלך היום בלעדיה. כך שברגע שאנו מגלים כי ישנה בעיה או תקלה כלשהי במערכת, בין אם בבית או בעסק, הרי שחשוב יהיה להזעיק באופן מיידי את חברת "שמש חשמל". חברתנו בעלת ניסיון עשיר בתחום ומעניקה שירות תיקונים ללקוחותיה מסביב לשעון. צרו קשר כבר עכשיו ונשמח לעמוד לרשותכם בכל.

    קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל